Relocare

passport

Palace Estate este mai mult decat o agentie imobiliara!

Serviciile noastre au evoluat si s-au extins pentru a intampina mai bine nevoile clientilor nostri. Si pentru ca stim ca una dintre preocuparile principale ale unui expat este procesul de relocare (care de cele mai multe ori este complicat, consumator de energie si foarte stresant), putem acum sa oferim servicii complete, personalizate de relocare.

Cooperarea cu mai multi furnizori de servicii privind diferite aspecte ale relocarii, poate fi dificila si mai presus de toate, costisitoare, de aceea avantajele de a lucra cu o companie care se ocupa de tot, sunt numeroase, atat pentru Expatii si familiile lor, decisi sa se relocheze pe cont propriu, cat si pentru corporatiile care relocheaza personal.

Clientii nostri, corporatii, au descoperit ca relocarea angajatilor poate fi mult mai usoara decat si-au imaginat! Va reduce volumul de munca al departamentelor care se ocupa in general cu procesul de relocare, permitand acestora sa se concentreze pe sarcinile obisnuite. Va creste de asemenea si eficienta muncii noului angajat expat, intrucat el va fi concentrat de la inceput pe noua slujba, in loc sa se gandeasca la toate detaliile si aspectele relocarii. Aceasta va salva timpul si banii Dvs. Toti clientii nostri, companii sau persoane fizice, au desemnat cate un agent coordinator care va supraveghea intregul process, asigurandu-se ca totul decurge in mod corespunzator, repede si fara probleme.

coordinator-(ro)

Pregatirea relocarii in Bucuresti:

  • Informare privind situatia personala si cerintele
  • Viza, servicii cu privire la imigrare si premise de munca
  • Listarea aspectelor legate de acomodare
  • Recomandari pentru acomodare pe termen scurt (hoteluri, apartamente in regim hotelier, apartamente)
  • Cautare activa pentru inchirierea  / cumpararea unei case sau apartament

  • Verificarea aspectelor legate de relocare;
  • Aranjarea livrarii bunurilor personale;
  • Relocarea animalelor de companie ( formalitati vamale si de transport);
  • Relocarea autovehiculelor (transportul si documentatia pentru orice tip de autovehicul din strainatate).


Sprijin de acomodare:

  • Negocierea chiriei si sprijin in ceea ce priveste inventarul (pentru inchirieri); prezentarea unui notar (pentru cumparare);
  • Inlesnirea incheierii contractelor de utilitati casnice: electricitate; gaz, caldura; telefon; cablu TV, internet;
  • Servicii financiare – taxe, contabilitate, deschideri conturi bancare;
  • Asistenta privind multiple formalitati, probleme birocratice;
  • Cursuri de limba romana;
  • Traduceri si interpretariat;
  • Program de consiliere a sotiilor –asistenta pentru cariera;
  • Recomandari pentru scoli bilingve sau in limba engleza, vizite ale scolilor;
  • Recomandari pentru aspecte interne: bone (romance sau filipineze), servicii de curatenie, mesteri, bucatari, soferi, paznici;

  • Recomandari in domeniul medical: clinici private, specialisti etc.
  • Servicii legate de animalele de companie – medici veterinari, toaletare, cotete
  • Servicii administrare evenimente private:
    - Planificare eveniment
    - Asistenta executive – planificarea intalnirilor, redactare corespondenta, rapoarte, alte documente;
    - Intampinare si primire ;
    - Catering;
    - Cumparaturi asistate;
    - Servicii de curierat;
    - Aranjamente de calatorie
  • Contact permanent pentru multe alte solicitari

Asistenta la plecare:

  • Incheierea contractului de inchiriere precum si a celor de utilitati casnice
  • Curatenie finala, posibile reparatii, retusari
  • Inchiderea conturilor bancare
  • Aranjamente de calatorie

Link-uri utile

Inspectoratul General pentru Imigranti:

http://ori.mai.gov.ro/

Ministerul Afacerilor Straine:

http://www.mae.ro/

Casa Nationala pentru Asigurari de Sanatate:

http://www.cnas.ro/